Omgaan met jouw stress en emoties

eenvoudige oefeningen die je dagelijks kan toepassen

Tijdens mijn 10-jarige loopbaan als therapeut merkte ik op dat heel wat cliënten bij mij terecht kwamen met stressklachtenspanning in hun lijf en overweldigende emoties zoals angst en paniek. Om hun te leren hiermee om te gaan ontwikkelde ik een reeks korte, krachtige oefeningen die ze makkelijk thuis kunnen doen.

Ondertussen hebben de oefeningen hun effectiviteit bewezen en zijn talloze cliënten geholpen waardoor ze op korte tijd minder stress, spanning en overweldigende emoties ervaren. Er is meer rust, ruimte en balans in hun leven gekomen. Omdat ik meer mensen de gelegenheid wil geven deze oefeningen te leren en op zichzelf toe te passen, heb ik deze online cursus ontwikkeld.

Letten op je ademhaling, je houding en zelfregulatie zijn bewezen manieren om stress en emoties te reguleren en hebben op korte en lange termijn gunstige gevolgen. De kracht van de oefeningen zit in de herhaling. Nieuwe gewoontes worden na 4 weken gevormd. Door een goede gewoonte te kweken en iedere dag met de oefeningen aan de slag te gaan, merk je dat de effecten sneller komen, effectiever zijn en langer blijven doorwerken. Je kan ze als ochtend- of avondritueel doen of gewoon doorheen de dag wanneer je even 5 of 10 minuten de tijd neemt. Doe je mee?

Teaser cursus

Hiernaast vind je een teaser van de cursus. Dit hoort bij de inleiding. De eigenlijke oefeningen vind je verderop in de cursus.

NIEUW

Omgaan met stress en emoties

Een ervaringsgerichte ONLINE CURSUS
“Omgaan met jouw stress en emoties”

Puur na Tuur draait op SYS PlatformSYS Platform - Websites voor coaches